До уваги учнів 5-10 класів:
з 06.04.2020 завдання для вас розміщено на платформі
google. classroom
Розклад телеуроків
5 клас
ТЕМА: Маки пам'яті, або Україна у Другій світовій війні
1. Відкрийте файл та виконайте завдання, скориставшись інформацією у підручникуМаки пам'яті, або Україна у Другій світовій війні2. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 342573
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
ТЕМА: Під високочолим небом, або Україна незалежна
1. Відкрийте файл та виконайте завдання, скориставшись інформацією у підручникуБланк із завданням
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди пару. Історія України в пам`ятках. 5 клас" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Стрічка часу. Розтавте події в хронологічній послідовності (за
датами) "НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
П. Орлик
Конституція П.Орлика
Відео: Культура України др. пол. XVII - XVIII ст.
Перевір свої знання:
1. "Вкажи історичну пам`ятку"
2. "Кросворд"
Петро І - заповнити сторінку
2. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 106560
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
1) презентації Річ Посполита
2) стор. 154 завдання 9-12 (письмово)
Завдання на:
1. Розв'яжіть юридичні задачі
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
Завдання на: google. classroom
6 клас
ТЕМА: Повсякденне життя в римських містах. Релігія та звичаї
1. Відкрийте файл та виконайте завдання, скориставшись інформацією у підручнику та відеоуроком
Відеоурок
Думаю вам буде цікаво: Повсякденне життя римлян
Завдання до відеоуроку
Думаю вам буде цікаво: Повсякденне життя римлян
ТЕМА: Римська республіка в V–І ст.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму
Відеоурок Римська республіка в V–І ст.: соціальний устрій та організація влади. Військова експансія Риму
Завдання до відеоуроку
2. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua, введіть код 797313 та виконайте завдання
3. Складіть пазл, з'ясуйте що у ньому заховалося і чому саме це зображення використане Пазл
1) Прочитати § 47, скласти таблицю у зошиті "Пунічні війни"
ТЕМА: Пунічні війни. Особливості розвитку Римської держави в ІІ ст. до н.е.
відеоурок Пунічні війни. Особливості розвитку Римської держави в ІІ ст. до н.е.1) Прочитати § 47, скласти таблицю у зошиті "Пунічні війни"
Етапи війни
|
Роки
|
Результат
|
Перша
Пунічна війна
|
||
Друга
Пунічна війна
|
||
Третя
Пунічна війна
|
На допомогу: Презентація: Пунічні війни
2) Стор. 150, завдання 3 (письмово)
2) Стор. 150, завдання 3 (письмово)
ТЕМА: Римька імперія
1. Прочитати § 48
2. Переглянути відеоуроки:
3. Виконати завдання презентації за посиланням: ЗАВДАННЯ
Запрошую на віртуальну екскурсію Древнім Римом
Завдання на: google. classroom
8 клас
(історія України)
ТЕМА: Гетьманщина за часів Івана Мазепи
ТЕМА: Гетьманщина за часів Івана Мазепи
Гетьманщина за часів Івана Мазепи
Сторінка у соц. мережі історичної особистості
2. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 960049
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
2. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 960049
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
ТЕМА: Пилип Орлик та його Конституція. Розвиток культури
1. Відкрийте файл та виконайте завдання, скориставшись інформацією у підручникуП. Орлик
Конституція П.Орлика
Відео: Культура України др. пол. XVII - XVIII ст.
Перевір свої знання:
1. "Вкажи історичну пам`ятку"
2. "Кросворд"
3. ЛОТО "Українські землі наприкінці 17 - першої половини 18ст."
Завдання на: google. classroom
Узагальнемо знання з теми: Козацька Україна наприкінці 50-х років ХVІІ - на початку ХVІІІ ст.
Завдання: створити ментальну мапу (карту) на тему "РУЇНА"
Ви можете скористатися:
1) аркушем паперу + кольоровими олівцями (фломастерами, маркерами);
2) онлайн сервісами для створення ментальних карт:
3) програмою FreeMind
Підказки (що обов'язково вказати?):
1) Період (з ... по ...)
2) Видатні діячі періоду
3) Угоди, договори
4) Наслідки
БАЖАЮ УСПІУ! ☺✌
8 клас
(всесвітня історія)
Сулейман Пишний - заповнити сторінкуТЕМА: Московська держава
Московська держава за Івана ІVПетро І - заповнити сторінку
2. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 106560
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
ТЕМА: Річ Посполита
Опрацювати § 19, виконати завдання:1) презентації Річ Посполита
2) стор. 154 завдання 9-12 (письмово)
Завдання на:
google. classroom
9 клас (правознавство)
1. Розв'яжіть юридичні задачі
2. Уявіть ситуацію, що ви шукаєте роботу. Складіть власне резюме (варто скористатися підказками https://www.juriskonsult.com.ua/zrazok-resume.html)
3. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 773438
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Виконати практичне завдання ст. 190
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua, введіть код 736837 та виконайте завдання
НА ДОПОМОГУ :
презентація «Українське питання» у міжнародній політиці напередодні війни
Завдання на: google. classroom
1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua, введіть код 635595 та виконайте завдання
2. Виконайте практичну роботу (ст. 163 підручника).
* навчальні презентації
Латинська Америка
Індія
Турецька республіка
Японія. Китай
* відеоуроки
Модернізаційні процеси в Японії в першій половині ХХ століття
Особливості національно-визвольного руху в Китаї в першій половині ХХ століття
Особливості національно-визвольного руху в Індії в першій половині ХХ ст.
Розпад Османської імперії. Турецька республіка за Кемаля Ататюрка
Особливості економічних і політичних процесів в Латинській Америці в першій половині ХХ ст.
Практичне заняття "Родинний бюджет"
Практичне заняття "Створюємо бізнес-план власного підприємства"
Практичне заняття "АНАЛІЗ ПОПИТУ НА РИНКУ ПРАЦІ І СКЛАДАННЯ РЕЗЮМЕ"
1) Перейдіть за посиланням join.naurok.ua, введіть код 122647 та виконайте завдання
2) Опрацювати § 26, виконати завдання 7-8 (ст. 197)
Хроніки Незалежності. Україна – це Європа
3) Виконати практичне завдання "Державне будівництво в незалежній Україні. Інтеграція України" (ст. 198), підготувати презентацію на одну із тем:
* "Становлення незалежної України: державотворчий процес"
* "Взаємовідносини України та ЄС"
* "Україна на шляху до НАТО"
* "Інтеграція Української економіки у світову. Шлях від МВФ до СОТ"
4) Для тих, хто здає ЗНО, ДПА
1. Перейдіть за посиланням
join.naurok.ua, введіть код 167746 та виконайте завдання
2. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 368589
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Для підготовки раджу скористатися відеоуроками
Розпад колоніальної системи. Японія в другій половині ХХ століття
Японія в другій половині ХХ ст. Японське "економічне диво"
Китай в другій половині ХХ ст.
Індія в другій половині ХХ століття
Країни Африки та Близького Сходу в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст.
Латинська Америка в другій половині ХХ століття
3. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 773438
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Виконати практичне завдання ст. 190
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua, введіть код 736837 та виконайте завдання
Перевір свої знання
Тема. Україна на початку Другої світової війни 1939-1941 рр.
Опрацювати § 32-33 (ст. 200, завд. 13 письмово)НА ДОПОМОГУ :
презентація «Українське питання» у міжнародній політиці напередодні війни
Завдання на: google. classroom
10 клас
(всесвітня історія)
1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua, введіть код 635595 та виконайте завдання10 клас
(всесвітня історія)
2. Виконайте практичну роботу (ст. 163 підручника).
Порівняйте національні революції в Туреччині, Ірані та Китаї
На допомогу у виконанні завдання:
*параграфи підручника (26-30)* навчальні презентації
Латинська Америка
Індія
Турецька республіка
Японія. Китай
* відеоуроки
Модернізаційні процеси в Японії в першій половині ХХ століття
Особливості національно-визвольного руху в Китаї в першій половині ХХ століття
Особливості національно-визвольного руху в Індії в першій половині ХХ ст.
Розпад Османської імперії. Турецька республіка за Кемаля Ататюрка
Особливості економічних і політичних процесів в Латинській Америці в першій половині ХХ ст.
3. Опрацювати документи ст. 18-27 за посиланням: ДОКУМЕНТИ (всесвітня історія 10 клас), дати відповіді на запитання до них письмово
Тематичне тестування ТЕСТ
Завдання на: google. classroom
10 клас (громадянська освіта)
Практична робота. Світ інформації та масмедіа.Практичне заняття "Родинний бюджет"
Практичне заняття "Створюємо бізнес-план власного підприємства"
Практичне заняття "АНАЛІЗ ПОПИТУ НА РИНКУ ПРАЦІ І СКЛАДАННЯ РЕЗЮМЕ"
2) Опрацювати § 26, виконати завдання 7-8 (ст. 197)
Хроніки Незалежності. Україна – це Європа
3) Виконати практичне завдання "Державне будівництво в незалежній Україні. Інтеграція України" (ст. 198), підготувати презентацію на одну із тем:
* "Становлення незалежної України: державотворчий процес"
* "Взаємовідносини України та ЄС"
* "Україна на шляху до НАТО"
* "Інтеграція Української економіки у світову. Шлях від МВФ до СОТ"
4) Для тих, хто здає ЗНО, ДПА
Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 702516
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
5) Для тих, хто здає ЗНО, ДПА
Історія України - онлайн піднотовка до ЗНО (відеоуроки, конспекти, тести)
Усе у ваших руках! Бажаю успіху!
Код доступу 702516
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
5) Для тих, хто здає ЗНО, ДПА
Історія України - онлайн піднотовка до ЗНО (відеоуроки, конспекти, тести)
Усе у ваших руках! Бажаю успіху!
Тематичне тестування ТЕСТ
ТЕМА: Суспільно-політичне та економічне життя України в 2005-2010 рр.
Опрацювати § 27 (стор. 204, завдання 9)
Відеоурок Президентство Ющенка та прем’єрство Тимошенко
Підготовка до ЗНО (завдання на знання дат)
Підготовка до ЗНО (завдання на знання дат)
ТЕМА: Україна в 2010-2014 рр. Революція Гідності. Окупація та анексія Криму
Опрацювати;
§ 28 (завдання 5, стор. 211 письмово)
§ 29 (п. 1-3)
* створити презентацію "Революція Гідності"
ПРЕЗЕНТАЦІЇ на допомогу в опануванні навчального матеріалу:
ТЕМА: Збройна агресія Росії на Сході України. АТО
Опрацювати § 29 (п. 4-9), завдання 5, стор. 225 (письмово)
* створити презентацію на тему "Бойові дії на Сході України"
ПРЕЗЕНТАЦІЇ на допомогу в опануванні навчального матеріалу:
Опрацювати § 30 (п. 1-4), письмово виконати завдання 7, стор. 236
ТЕМА. Релігійне життя
Опрацювати § 30 (п. 5), письмово виконати завдання 10, стор. 236
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 6. Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в умовах "гібридної війни"
Інструкція до роботи: завантажити презентацію та виконати її завдання
Підготуватися до тематичного оцінювання
2. Тести. Завдання необхідно виконати до 31 березня 11:00
Код доступу 368589
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Для підготовки раджу скористатися відеоуроками
Розпад колоніальної системи. Японія в другій половині ХХ століття
Японія в другій половині ХХ ст. Японське "економічне диво"
Китай в другій половині ХХ ст.
Індія в другій половині ХХ століття
Країни Африки та Близького Сходу в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст.
Латинська Америка в другій половині ХХ століття
Тема: Міжнародні відносини періоду "холодної війни"
1. Опрацювати § 19, (завд. 3 стор. 186 письмово)
На допомогу:
"Холодна війна" у карикатурах:
ТЕМА: Міжнародні відносини на межі ХХ - ХХІ ст.
Опрацювати § 20 (письмово виконати завдання 6 ст. 196)
На допомогу в опануванні теми:
ТЕМА. Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна
Опрацювати § 21, виконати письмово завдання 6, стор. 205
ТЕМА. Повсякденне життя і культура
Опрацювати § 22-24, підготувати презентацію на одну із тем:
1) Науково-технічна революція кінець ХХ - початок ХХІ ст.
2) Домінуючі тенденції розвитку кінця ХХ - початку ХХІ ст. (на вибір):
* літератури
* образотворчого мистецтва
* архітектури
* музики
* театру
* кіно
* спорту
3) Розвиток освіти та науки
Тематичне оцінювання
Виконати тестові завдання
Комментариев нет:
Отправить комментарий